Wednesday 4 January 2012

terima kasih




Anneyeonghaseyo...

Hai...saya lah owner of this blog...name saya nur aimi fadhilah...umor saya 13 tahun...saya nak ucapkan terima kasih pada semua kerana sudi jadi follower blog nie....

saya buat blog nie sabab saya nak kongsi ceriter-ceriter yang agak menarik tentang hidup saya....tapi sejak saya buat blog nie saya tak pernah kongsi ape-ape ceriter kan????saya bizi sikit... maklumlah baru lepas UPSR....alhamdulillah,...sebab saya telah berjaya dangan cemerlang dalam UPSR....saya telah dapat 5A dalam UPSR....

ok lah,... sampai sini jer ceriter saya ....lain kali saya ceriter lagi.....bye semua....

1 comment:

  1. Salam kenal ..
    Niena singgah sini ..
    Niena ada buat GA .. Lebih 51 hadiah untuk dimenngi .. jom join !

    http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

    ReplyDelete